Tips för en regnig dag

* Möblera eller dona om - Du glömmer garanterat bort det dåliga vädret.
Varför inte passa på att möblera om lite därhemma när vädret ändå säger emot, byt ut kuddarna i soffan eller byt gardiner.

* Kryp upp i soffan eller fåtöljen och läs en bra bok. Lite tända ljus och en kopp kaffe blir pricken över i:et.


* Rensa ur garderoben. Det finns få saker som kan vara så befriande som att rensa garderoben. Speciellt eftersom man då sedan måste fylla på den med nytt.... =)

* Tappa upp ett varmt bad, slå på en lugn och rogivande skiva och njut av en stund för dig själv.




// Ny Design
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Liselott

Tack nu fick jag inspiration till att städa och sedan belöna mig själv med ett bad. Tack! Hälsningar Liselott

2008-09-01 @ 14:32:54
Postat av: Maida

Fy, va tråkigt det är att vara hemma. Rösten är borta o hostan ger mig träningsvärk.. men nu ska ja rensa ur garderoben. Gustav har klagat på att mina kläder occuperar hans garderobhalva...

puss

2008-11-24 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0