Miss Dee

Stil handlar till stor del om att kunna matcha saker med varandra. Många av oss matchar väskan med skorna, gardinerna med ljuslyktorna eller kanske blommorna med dukningen. Allt för att få fram bästa möjliga effekt från de båda sakerna. Likså är när det kommer till smycken. Rätt matchning kan lyfta vilken outfit som helst. Vi på Ny Design har länge haft smycken från märket Miss Dee i vårat sortiment och vi är därför otroligt glada över att allt fler börjat få upp ögonen för dessa underbara smycken.

Miss Dee är ett svenskt märke där systrarna Pia och Eva Nyström står bakom smyckenas design. Alla smyckena är nickelfria samt fria från bly och Miss Dee använder sig uteslutande av Rodiumpläterad metall. Det härliga med dessa smycken är att de är väldigt enkla och stilfulla och de passar lika bra till vardags som till fest. Miss Dee hyllas runt om bland modebloggarna och spås bli en stor trend under 2008.

image55

Är du sugen på att titta närmare på Miss Dee är det bara att besöka vår butik i Karlskoga eller gå in på vår webb-shop och kika, www.nydesign.se

// Ny Design


Kommentarer
Postat av: Hanna

Miss Dee har så mycket fina smycken, jag har ett halsband själv.

2008-03-19 @ 13:35:46
Postat av: evelina

hejhopp! jag lägger en länk till er på min sida så hoppas jag att jag kan bidraga med några besökare i allafall. eller ja, jag lägger en till shoppen alltså! kram tjejor /evelina

2008-03-20 @ 02:22:26
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se
Postat av: mamma millan

Super snyggt ju!!!

Vi syns väl på blåkulla i kväll!!
Kvasten är avdammad här o häxbryggden på kokning!!

Glad påsk Millan!!!

2008-03-20 @ 12:10:30
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Ellas Inspiration

Jag är verkligen förtjust i dessa smycken, har flera själv... Ha en fortsatt mysig påskhelg!

2008-03-22 @ 18:16:44
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0