Bok om Värmland - Nu 199:- (Begränsad upplaga)

Spongs Bokhandel Bokia i Karlskoga har köpt upp sista upplagan från förlaget och erbjuder nu denna för endast 199:-
Beställ idag så hinner den levereras innan jul. Perfekt som julklapp!

Selma Lagerlöf skrev 1933: "...Men ett landskap har då väl ingen själ? Nej naturligtvis inte. Men ändå... Jag är inte så alldeles säker på den saken." "Att varje landskap har eller åtminstone har haft sin speciella av både natur och kultur präglade karaktär eller själ står utom allt tvivel, och det är förmodligen mitt sätt att fånga detta svårgripbara på ett trovärdigt sätt i mina tidigare böcker som uppskattats av många bedömare. I akvareller och teckningar berättar jag om det Värmland jag mött nu i början av 2000-talet. Tonvikten är lagd på genuina, traditionellt färgade och ännu oförstörda miljöer och minnen, medan jag i texten strävat efter att presentera intressanta faktauppgifter. Samtidigt har jag i beskrivningen av personliga upplevelser och intryck sökt förmedla en starkare känsla av närvaro."
Björn Gidstam



Pris just nu: 199:-!
  (Ord. 398:-)
Skynda att fynda - finns endast i begränsad upplaga.

// Ny Design
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0