Böcker böcker böcker....

Längtar ni lika mycket som jag till BOKREAN´s start? :)
Jag läser inte så många romaner eller deckare per år men jag har många inrednings- och blomsterböcker :) mycket bilder och inspiration ska det vara. Sen så är jag förtjust i Mia Törnbloms böcker, vilken kvinna.

        

Bokrean startar i butikerna 24 februari men man kan förhandsboka på nätet. Eftersom vi på Ny Design har samarbete med Bokia kommer ni kunna förhandsboka via oss på www.nydesign.se



Jag återkommer när jag lagt ut katalogen för förhandbokning.

Kram så länge
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: lina

hihi vad kul :D <333333

haft en bra dag ? <3

2009-02-18 @ 18:52:29
URL: http://linakrogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0