Alldeles upprymd!!

Hallå!
Nu är jag tillbaka efter Möbelmässan och Nordic Lightening Fair. Vilka häftiga saker vi sett.
Jag bjöd med Ann, som är kund i butiken, som smakråd. Jättetrevlig dag och det var så otroligt skönt att ha med sig ett alldeles eget bollplank. Jag lovar att inte skjuta bollen i huvudet på dig Ann ;) Tack för hjälpen!

Jag tror att jag talar för oss båda när jag säger att vi utan problem kunnat vara panka redan efter tredje montern. Och då hade vi inte kommit till Moroso än..
Och ni som väntat på uppföljningen, här kommer några bilder. Lovar er att de är minst lika snygga i verkligheten.

   haha.. jag sitter som en prinsessa i den här :)

  gissa vad det är? udda men urläckra fåtöljer från Moroso

       70-talslampan på tapeten igen

     

Nu vill jag ha en ny soffa, nya lampor.....
man känner sig som ett litet barn på julafton :)

Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0