Wallstickers

Hej igen!
Nu vill jag ge er några tips på förändring utan att behöva tapetsera. Jag håller på att riva ner tapeter i mitt kök bara för att få lite nytt och snyggt, men det är ju såå tråkigt att dra ner dem!
Lösningen är Wallstickers :)

Jättelätta att sätta upp på väggen som en snygg detalj. De ska inte skada väggen heller utan man ska kunna ta bort dem utan att det blir fula märken.









Man kan ju faktiskt göra en egen schablon om man vill vara lite kreativ :) jag ställde en garderobsblomma framför en lampa, och så målade jag en svart bild på min garderob. Helt okej faktiskt.

Många kramar
Linda
www.nydesign.se

P.S Imorgon bär det av mot Möbelmässan. Vi får inte glömma alla lampor som ställs ut också, eller hängs ut kanske :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tja tja!

Ja är jättesugen på nån sån där bild på min vägg du vet vid sängen. Säg till när du fått svar från dom om att sälja dom. kram carro

2009-02-09 @ 22:42:52
Postat av: Linda

Det har varit klart hela tiden att jag ska sälja dom, tror du jag kan låta bli att sälja såna nyheter? :)

2009-02-12 @ 16:13:43
URL: http://nydesigns.blogg.se/
Postat av: Budgetdesign-bloggen

hej! tack för din kommentar på mitt inlägg om your wallpaper :) ser att vi har lika smak och tyckte grymt mkt om det här inlägget! varifrån kommer alla fina stickers? känner igen några från ferm living. kram jojjo

2009-02-28 @ 15:10:09
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0