Barnsligt roligt

    Jag skyltade om igår till ett lekfullt fönster med bObles tumledjur, ett fönster för de allra minsta. Roliga färger man blir glad av.

Lampan Kiddylitt är för barnen som de själva kan designa, byta teckningar jätte enkelt.
Jag hade inne en kille i butiken, som heter Lukas, som jag bad rita en teckning till lampan i skyltfönstret. Titta vilken smart kille :)

       
designad av Lukas                 Kiddylitt


De här besticken från Kanin Mannerstål älskar jag bara.
Animal Friends, designade för Gense.



Trevlig helg!
Kram
Linda
www.nydesign.se


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad kul att Emma ska vara med och designa en hatt på liseberg :) Japp, ska allt gå dit och rösta :) Hoppas allt är bra med dig!? Här är det snart dags för tenta igen :O Har ni hittat någon mer som ska följa med till tranås? Är fortfarande lite bitter att jag inte kan följa med!! Kramar!

2009-02-21 @ 23:00:32
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0