Ernst Kirchsteiger på "ett herrans liv" igår

Jag är lite hemligt kär i Ernst, vem är inte det? Han fixar ju allt :)
Jag tittade på Ett herrans liv igår på kanal5, när han fick stå ut med Filip och Fredriks frågor och påståenden. Tycker grymt mycket om dem, för de får verkligen fram den rätta personligheten hos alla gäster. Och även hos Ernst, tror jag :)


Bild från Ernst hemsida


Bild från Kanal5

Tyckte det var speciellt roligt när han förklarade citatet "Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen" , då jag har det skrivet i butiken.
En självklarhet tycker Ernst, han har gjort något faktastiskt, det luktar gott, det skramlar lite i köket när man plockar ut det ur ugnen och det är sådär lite "grekiskt bonnit" som han uttrycker sig. Och familjen uppskattar det såå mycket och alla är jätteglada. Då har man gjort sig rik på kärlek.
Tänk om vi alla kunde tänka så lite oftare! :)

Kärlek från Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: Tippie

Min mamma tycker också om honom, min pappa är mest irriterad på att han alltid går barfota ;P

2009-06-23 @ 13:13:30
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Linda NY Design

Men visst är det skönt när man kan gå barfota tippie? :) då är det sommar tycker jag :)

2009-06-23 @ 13:53:22
URL: http://nydesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0