Någon som såg Stora Byggslaget igår på kanal 3?

Det gjorde jag, och jag tycker att det var ett roligt upplägg.
Två lag inreder ett varsitt hus (som är likadana i grunden), de får olika uppdrag vecka för vecka och en vinnare ska koras.

Nu förstår jag att det är svårt för många familjer och hemmafixare att få något gjort när man säkert inte riktigt är överens om alla förslag :)
Lagen i programet består av 4st olika personligheter, viljor och tycke - Hur ska det sluta?
Men det förstår man om man själv är intresserad av inredning, inte sjutton skulle jag gå med på vad som helst när jag ser det på ett annat sätt :)
Det ska bli kul att se hur det fortsätter, kommer de hålla sams?



Juryn består av TV3s superinredare Simon Davies och Tomas Cederlund samt Nytt Läges byggexpert Jonny Ljungman.
I sista programmet koras både det vinnande laget och Sveriges bästa hemmafixare.
Läs mer om programet


Vågar ni gissa vilket lag samt vilken hemmafixare som vinner?
Jag har min favorit, men jag säger inte vem ännu :)

Kram
Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: Ann

Kul idé. Synd bara att de inte fick till något snyggt!

2009-06-11 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0