Mer färg åt folket!

Våga, våga, våga! Jag tycker verkligen att man ska våga använda färg - oavsett om det gäller inredning eller kläder. Speciellt nu på våren/sommaren. Visst, jag tycker att det är riktigt snyggt med enkla, stilrena hem som exempelvis går helt i vitt, men det är något speciellt med färg - det gör något extra med humöret.  =) En liten färgklick kan lyfta ett rum enormt.
Jag själv älskar rött så jag har en blodröd fondvägg i mitt kök och mitt badrum är inrett med både röda badrumsmattor, frotté och väggdekor. =)

Den här underbart vågade och färgsprakande bilden hittade jag på Elle Interiör - jag tycker det är supersnyggt.



Sen kanske det inte passar alla att gå så här långt med färger, men det kan ju faktiskt vara kul o lägga in lite färg i mindre skalor iaf =)

Våga testa färg, jag lovar att ni inte blir besvikna. Ha en bra dag!

Kram
Nathalie
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0