Laddat upp med inredningstidningar

Bäst att ladda upp med färdlektyr när man ska åka tåg i två timmar. Och då blir det självklart inredningshyllorna jag går igenom på affären.

                     

bolig är en norsk tidning jag starkt rekomenderar. Den finns inte i alla matvarubutiker men kolla i tobak och spelbutiker.


Jag ska hälsa på syster i Trollhättan, bor där för tillfället under tiden då hon gör sin sista praktik i Göteborg. Sista praktiken innan hon är superflorist som det tydligen kallas.
Haha rolig titel, jag ser en superwoman framför mig med en blomma på bröstet och armen i rktning framåt :)

Ha en trevlig helg!
Kram Linda
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0