Bert Karlsson och Björn från Äntligen Hemma

Jag var i Tranås i helgen, en lyxsemester i ett stort hus med allt; bubbelpool, bastu, vinkyl, ismaskin, biljardbord :) 
Och när vi rullar in i centrum och ska handla så ser jag självklart skylten med Hem- & Inredningsmässa.
Så den besökte vi självklart. Det var lokala företag inom hem och trädgård skulle jag vilja säga, uppvärmning, staket osv.

Men det roligaste var att Bert Karlsson och Björn från Äntligen Hemma gästade. Bert lagade mat tillsammans med en lokal kock, och visade sin bok han gjort med Anna Skipper. Men kocken klarade sig rätt bra själv, Bert drog mest fräckisar :)

 

Snyggingen Björn var lite aktiv däremot :) han monterade ett fönster och höll en spikslagar-tävling. En händig man, eller vad säger ni?
Ni kanske har sett tävlingen på reklamen för Äntligen Hemma? Martin Timell slår i varje spik med ett slag per spik. Inte så lätt som det ser ut vill jag lova :)


  

Haha detta hade jag inte räknat med när jag åkte till Tranås.

Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: jane

har väl ett par recept på lager...men inga i huvet,läser i min pärm där jag fått massa av mamma o pappa,pappa vart kock....

2009-03-26 @ 15:51:05
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej, idag blev jag klar med min kläning, som jag har gjort helt själv.

Du kan gärna titta in den & säga nån kommentar, eller bara ta en titt på min blogg.

Din blogg var också väldigt fin.

Kram.

2009-03-26 @ 16:11:08
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: ella

Hur gick det i spikartävlingen för dig?

Vilka härliga påskbilder högst upp

2009-03-27 @ 11:17:31
Postat av: Linda

ja hur många slag behövde Linda för att få i den nedrans spiken? 6 :)

2009-03-28 @ 11:52:28
URL: http://www.nydesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0