Nya spännande idéer till www.nydesign.se

Alla ställs vi för olika val här i livet och för tre år sen tog jag steget att driva NY Design som butik och webbutik, nu har jag tagit beslutet att vidareutveckla webbutiken.
Jag kommer med andra ord att stänga butiken i Karlskoga och ta med mig mina nya och spännande idéer till www.nydesign.se

Och för att slippa att träna alldeles för mycket med att bära med mig alla produkter så vill jag ge ER en julklapp.
20-50% rabatt i hela butiken med start tisdag 3/11

Fortsättningsvis finns jag på www.nydesign.se och samma mailadress som tidigare [email protected]
Ni kan även fortsätta följa mig och trenderna inom inredning här på bloggen.
För er som besökt den lokala butiken: Jag kommer ha som alternativ på hemsidan att hämta ut beställda varor för att slippa fraktkostnad.
För er som besöker webbutiken: Nu har jag mer tid att lägga här :)

Tack för de tre underbara åren och nu håller jag tummarna att våra vägar möts igen!

Kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0