"Den officiella bröllopsserien"

Det kungliga bröllopsåret är i full gång. Det är mycket festligheter att förbereda.
Och nu alla vi som har turen att gå på Formex får se den då den lanseras just här :)
Det görs en separat utställning för just "den officiella bröllopsserien"
Formex pågår 21-24 och jag åker dit över helgen så jag ska se till att ni får se bilder på den sen.

Ett antal svenska företag har fått godkännande av Hovet att ta fram produkter som ska ingå i serien. Det tycker jag är roligt.
Ja hur serien kommer se ut får vi fatisera om lite till, men jag lovar att ta med överföringssladden till kameran :)


Bröllopen mellan kronprinsessan Victoria och Daniel Wistling äger rum 19 juni 2010

Följ dem på svt´s blogg Kungahuset där man kan läsa allt om vad som händer och ta en titt på släktträdet.

/Linda
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0