Variera påskbuffén, det ska jag göra..

Ja visst är det väl så att buffén på påskbordet är ganska likt julbordet?
Det är jättegott men det gjorde ju inget om det var en liten ny smakupplevelse :)

Passande, för idag fick jag mail från Hemmets Journal, som jag prenumererar på nyhetsbrev ifrån, och fick tips på just detta.
Många intressanta recept måste jag säga. Bild och rubrik bjuder jag på, och efter det hittar du länk till alla recept.

Jag önskar er alla en Glad Påsk!


Smördegsbakelse med ansjovis


Currysill med ägghalvor


Kallrökt lax med pepparrotsgrädde


Sallad med nobisdressing


Broccoli- och purjolökspaj


Persilladestekt kycklingfilé med örtsås


Örtmarinerade påskskinkrullar


Grahamsbullar


Chokladmousse med passionsfruktsgrädde

Till alla recept..

Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0