Uppmärksammad design

Haha jag satt och tittade i tidningen Nordisk Interiör som trillade ner i brevlådan igår.
Och titta vad jag slår upp på samma uppslag:

      


Alla dessa tre möbler skrev jag om i Mars här på bloggen.
Äppelskåpet och Stolen med inspiration av myror, båda från formgivaren Sebastian Olin.
Fåtöljen kommer från den Sofie Sjöström, också hon formgivare. En jättehärlig kvinna som jag haft en del kontakt med. Ni kommer snart få se hennes sortiment i shoppen.

Kram och gonatt
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi vad gulligt äppelskåpet var! verkligen somriga saker! Ha det bra vännen! Kram!

2009-04-28 @ 23:23:12
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0