Gör det själv!

Är det bara jag som älskar mössor? Det är något jag längtar efter att slänga på mig nu till hösten. Perfekt att ha när man har en riktigt bad-hair-day. =) Vad som vore kul att kunna stoltsera med i höst är en jag gjort själv. Är dock ingen hejjare på stickning, men vi har fått in stickpåsar i butiken som tydligen passar nybörjare som vana stickare. Så det ska jag nog sysselsätta mig med om kvällarna nu tror jag. =) Finns även så man kan sticka sig sin egen sjal!

    

Gillar verkligen modellen på mössan, att det är rejält "häng" i bak.
Stickpåsen med mössan kostar 365:-, och stickpåsen med sjal kostar 395:-. Hittar dem i vår webbshop. =)

// Nathalie
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Jag har en stickbeskrivning på en mössa i min blogg plus att jag kan tipsa om drops design, gratis stickbeskrivningar http://www.garnstudio.com/lang/se/kategori_oversikt.php

Lycka till med mössan!

/Emma

2009-08-31 @ 19:20:13
URL: http://hemmahosmammaemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0