Design House i juletider

Jag var uppe i stockholm i veckan och självklart tvungen att springa in på Design House på Östermalm. Väl inne i butiken inser jag att jag utan problem skulle kunna spendera en timme :)

Det här är min stora favorit

JOY 1950:-

Så mycket snyggare än alla andra adventsljusstakar

Design House alla produkter tycker jag själv är väldigt trevliga att ge bort, design och funktionalitet. Och alltid lika snyggt förpackade.

En av mina inköpta julklappar under mitt besök denna gång


POEM 415:-



Andra godbitar att rekomenderas!

Light Bow 835:-




Nordic Light 995:- respektive 595:-





Art Pillow 575:-



Spin mug stoneware 2-pack 349:-



Pleece fleece rug 1260:-


Kika gärna närmre på vår webbshop..

Trevlig Helg!
Kram Linda
www.nydesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0