Höstmys

Nu är det verkligen både synbart och kännbart att hösten är här. Det är rött, gult och grönt överallt. Personligen tycker jag att hösten är riktigt mysig. Att ta riktigt långa höstpromenader för att sedan komma hem o krypa upp under en varm filt och värma sig en kopp rykande hett te och tända massvis med ljus och bara vara. En perfekt höst-dag tycker jag. =)

I butiken kommer det titt som tätt in nya produkter inför hösten. Som vi skrev i förra inlägget har vi äntligen fått in Pluring - den smarta kökprylen. Sen har vi även fått in nya, underbara smycken, härliga hösttyger och vackra lyktor både för inom- och utomhusbruk. Kom och ta er en titt! =)

       
Hänge älskad m. kristall-berlock, 299:-




       
Armband, 280:-





Metervara från Arvidssons Textil, 150:-/m




Marschall-lyktor, liten 100:-, stor 150:-







Lyktor, liten 95:-, mellan 200:-, stor 250:-



// Nathalie
www.nydesign.se

 


Kommentarer
Postat av: Veronica Holmén

Hej Linda ! Innan jag höstmyser skall jag ligga i solen slappa i Spanien, så vi ses inte nästa vecka på Kik-lunchen. Men sen kommer jag in och kollar in dina nya saker. Ha det bra i höstrusket, Veronica

2009-09-27 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0