Har du ett annorlunda sommarprojekt som utmanar Ernst?


Ernst Kirchsteiger

JA, då tycker jag att du ska söka till årets säsong av Sommar med Ernst.
Han vill iår ha en riktig utmaning. Inget är givet, allting är möjligt säger han och förklarar att han vill skapa flexibilitet i ett sommarboende.

- Det vore spännande att ge sig på en magasinsbyggnad, en smedja, eller varför inte ett gammalt svinstall? Det skulle kunna vara en ladugård, ett uthus eller en loge, säger Ernst.

Läs mer om hur du ansöker

Det skulle vara jätteroligt att söka men nu är det så att jag har inget sommarställe, inte ens ett svinstall :)
Tror inte han ser min lägenhet som så utmanande. Om jag inte kan tänka mig att inreda det som ett svinstall kanske, nej.. jag nöjer mig med att titta på programmet istället.
Sommar med Ernsttv4

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Ann

Kraftverket jag kollade på i Lundsberg skulle ha varit ett alternativ..

2010-03-01 @ 12:56:22
Postat av: Linda NY Design

De hade de verkligen varit, det var min första tanke när jag läste om hans utmaning :)

2010-03-01 @ 13:05:50
URL: http://www.nydesign.se
Postat av: Selma

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 13:22:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0