Tävling!

Jag har bara såna vårkänslor idag så jag kände för att göra en tävling där du kan vinna bara genom att dela med dig av dina vårkänslor :)



Skriv en kommentar om vårkänslor och vårtecken eller önska bara skön vår. Härligt att dela med sig och ta del av andras känslor :)

Det du kan vinna denna gång är en bild till din dator, Lap Deco, en härlig vårbild kanske!
Det är bara att skära eller klippa till i storlek som passar din dator.
Värde 270kr
Välj bland dessa motiv. Antingen skriver du i din kommentar vilken du skulle vilja ha eller så får du tala om det när du vinner :) glöm inte att ange din mailadress när du kommenterar (den kommer inte synas på bloggen)
 

 
 
 
 
 



LYCKA TILL !!

Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Linda , Ny design

Jag fick sådana otroliga vårkänslor när jag satt på kontoret och det droppade från istapparna på taket :)

Härligt!

2010-03-08 @ 18:16:15
URL: http://www.nydesign.se
Postat av: ina

Det som ger mig mest vårkänslor är att efter veckor av spanande i dikesgrenar, äntligen se den där lilla gula vackra blomman som flaggar för våren - tussilagon. Att hitta några stycken att sätta i en liten äggkopp mitt på köksbordet är ren och skär lycka!

2010-03-21 @ 22:13:59
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag vill se igelkotten som brukar bo under vår trappa :)

är det dags snart?

2010-03-24 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0