Mia Törnblom

Alla har vi nog någon gång haft en tid i livet då vi tvivlat på oss själv eller ett beslut vi tagit, då vår självkänsla inte riktigt har varit på topp.
"Med låg självkänsla spelar det ingen roll vad vi erövrar eller hur högt vi når - vi kommer ständigt att vara rädda för att misslyckas. Vi kan inte heller uppskatta vad vi uppnått utan måste hela tiden uträtta mer. Vi klarar varken av komplimanger eller kritik - och i slutändan förlorar vi vår livslust." - Mia Törnblom.

Mia Törnblom är kvinnan bakom böckerna Självkänsla nu! och Mera självkänsla! som blivit stora succéer runt om i Sverige. Hennes böcker handlar om att bygga upp sin självkänsla och den väsentliga skillanden som finns mellan självförtroende och självklänsla. Hon berör ämnet på ett enkelt och seriöst sätt med en humoristisk ton. Relationen med dig själv är den allra viktigaste och kanske är det dags att börja vårda och behandla den med samma respekt och kärlek som med andra.....

image15      image16


Dessa böcker är otroligt inspirerande och givande och vi på Ny Design vill verkligen tipsa alla om att läsa dem.
Vi samarbetar med Spongs Bokhandel som ingår i Bokia så dessa böcker finns även att köpa på www.nydesign.se

// Ny Design

Kommentarer
Postat av: Louise

Dessa böcker är ju bara för bra, jag har dem båda två. Har även den oranga i sammet som är som en dagbok. Jag har lärt mig mycket om mig själv tack vare Mia och hennes böcker. Väntar på att hon ska komma med ännu en ny. Take care!

2008-04-18 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0