Handy Power

Dagens perfekta tips!
Alltför ofta tar batteriet alltid slut i mobiltelefon vid helt fel tillfällen, 9 av 10 gånger har man inte heller med sig någon laddare. Händer detta scenario dig precis lika ofta som det gör oss, då är Handy Power helt perfekt! Handy Power är en liten laddare som du kan ha med dig vart som helst. Med ett enkelt AA-batteri kan du få upp till 3 timmars extra taltid! Perfekt att ha till hands i bilen eller i handväskan. Fungerar också lika bra att ladda mp3´n och iPoden med!

image73


// Ny Design
www.nydesign.se


Kommentarer
Postat av: Linn

Den är ju superbra! Jag har en själv, och slarvig som man är med laddningen så använder jag den ofta =) Hmm kanske skulle köpa en till och ge bort.. Ha det bra! Mvh Linn

2008-05-08 @ 10:33:05
Postat av: Annika

Verkar super de där! Borde införskaffa en. Jättebra att ha om man ska resa bort!

2008-05-09 @ 23:32:32
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Annika

haha japp den årliga tabben :) Lyckades dock klara mig bättre än väntat och idag har jag varit på ikea hela dagen så huden fått vila :) Så imorrn då jäklar...hehe! Härligt att vara i stugan! Längtar till lovet nu! Ha det bra vännen! Kram

2008-05-10 @ 17:16:14
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0