Snygg vägg med bara ett klistermärke

Praktiskt..
Jag har gått och letat och letat efter en snygg tavla eller liknande till min matsalsdel i vardagsrummet men inte hittat någon.
Denna hittade jag i helgen. En väggdekoration med klister, färdig att bara sätta på väggen.
Det blev faktiskt ännu bättre än en tavla tror jag.





Varje blomma fästes var för sig och var delad i två så att man kunde placera dem som man ville. Rigtigt snyggt tycker jag.
De lämnar inga märken på väggen efteråt och de går att placera om.

Kram
Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: Petra

assnyggt linda! såg nästan ut som de tillhörde det bruna.. det gillade jag starkt.

2009-04-07 @ 20:26:10
Postat av: Anonym

Supersnyggt Linda! Gillade verkligen idén och vilken härlig väggfärg sedan, snygg duk.... ;)

Kram...

2009-04-23 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0