Spanat på Sofis Mode

Hallå allihopa, ett litet inlägg från Ny Designs webbansvarige =)

Då jag har ett genuint intresse för mode sitter jag ofta och läser många modesidor på webben, för att få inspiration och idéer. Häromdagen hittade jag en artikel på Sofis Mode (Aftonbladet) som var en bildspecial med vårens väskor. Det roliga var att bland deras 16 hetaste tips fanns en svart oversize-väska med nitar från Charmant Mode - precis den väskan fick vi nyligen in i vårt sortiment! Kul o se att moderedaktionen på Sofis Mode tycker att den är lika snygg och moderätt som vi gör.  =)   (Artikeln hittar du här - väska nr.14)




Det är förresten fransar, lappat, ormskinn - och självklart nitar - som gäller för väskorna i år. =)

Kram
Nathalie

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej tjejer!

Jag såg också detta reportage och tänkte på er då jag älskar era väskor i butiken och kom ihåg att dessa var från Charmant Mode. Kram

2009-04-23 @ 10:12:41
Postat av: Annika

Väskan är jättefin! Är fortfarande lite kär i den lilla fransväskan också :) Kraaam!

2009-04-28 @ 23:22:16
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0