Wow vilken smart uppfinning

Problem att ställa ifrån sig glaset, flaskan eller burken utomhus när man gör något annat samtidigt?
Självklart, man kan ju inte hålla drycken i handen hela tiden. Inte på sommaren i alla fall, då blir den ju varm :)

Butikens nyaste produkt - en hållare att ställa drycken i medans du solar på stranden, spelar kubb i trädgården eller något annat trevligt.
Är det inte en smart uppfinning för hela 70kr ?  :)



    

De fantastiska hållarna kommer från STILL design och finns att beställa i webbshopen www.nydesign.se under trädgårdsartiklar.
Tidigare har de enbart funnits på Designtorget men nu har vi fått äran att sälja dem på Ny Design :)


Nu ska jag åka till sommarstugan över helgen och fira påsk. Jag hoppas och tror att det kommer bli toppenväder så jag har redan packat ner denna hållare så tat jag kan njuta riktigt i solen :)

Glad Påsk!

Kram
Linda
Ny Design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0