Gör din egen sänggavel

Trött på att enbart ha madrasserna på ben eller inte så förtjust i sänggavlarna som ser ut som alla andra.
Vilken butik man än går in i eller katalog man öppnar så ser de likadana ut. De behöver inte vara fula men vill man ha någon annan än kompisen så får man göra den själv :)

Det här är faktiskt en bild från en trogen kund. Jag får många besök av Ann och hon delar Alltid med sig av sina idéer. Alltifrån bra till "roliga" :)

Här är hennes senaste alster



Ni vet hur det är när man kommer på en idé, det ska göras nu och på en gång och det ska bli klart direkt :)
Jag är sån och Ann är sån, så denna gavel kan du göra själv på en dag.
Tveksam? Kontakta mig så ska ni får ni en lathund :)

Nu ska jag laga lite mat, rökt lax och min alldeles egna potatissallad.
Trevlig kväll!

Kram
Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

tack för tipset!

2009-08-05 @ 01:50:36
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hej, hur har du gjort sänggaveln?

Jag har en 180säng men hittar ingen fin sänggavel, jag tycker den du gjort är jätte fin.



Tacksam för svar.

2011-06-22 @ 10:08:59
Postat av: Lisa

Hej hej!

Oj va kul att jag hittade hit=)

Har tänkt göra en sänggavel till min dotter och denna var ju toppen, tar gärna del av lathunden?!



Ha de så gott..

Kram Lisa

2011-07-27 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0