Inspirationsbilder från inredningsmässa

Hej!
I helgen var jag på Formex, den stora inredningsmässan i Stockholm.
Mycket mycket fint och man vill ju bara ha allt :)

Många nya inköp och många bekräftelser på redan gjorda köp på varor som jag redan plockat fram, roligt. Man kan ju inte vänta :)
Färger som lila, orange och grönt och många dova färger. Det har jag ju nämnt lite tidigare.








Denna bild tog jag det sista jag gjorde när jag åkte från mässan och kvinnan sitter och väntar på sitt sällskap. Det stora temat på mässan var Vintage travel och det ser verkligen ut som hon glatt sitter och väntar på tåget.


Avänd resväskor som inredning och varför inte lägga tidningar i dem istället för en annan typ av korg.
Jag köpte roligt nog en resväska nyss på loppis som jag tänkt lägga alla inredningstidingar i (självklart kan jag ite slänga dem). Jag kan visa en bild på den imorgon




Som ni ser på bilderna så är det inte mycket och välfyllt överallt. Som moderådets VD, Lotta Alhvar, sa under trendföreläsningen - "Bort med det brokiga, det ska se ut som man kastat ut allt och börjat om på nytt!"
Nu menar jag inte bokstavligen att man ska ta bort allt hemma men man kanske inte behöver ha allt framme - samtidigt :)
För visst är vi såna många gånger "men den här har jag fått i present, den måste jag ha framme" ? Självklart, men man måste ju inte ha framme dem jämt eller samtidigt.


Det kommer mera :)

Kram sålänge
Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: zaida

attt använda resväskor som inredning, är riktigt snyggt !

2009-08-31 @ 13:57:18
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Annika

Roligt med mässa och en massa ny inspiration :) Att använda resväskor som inredning var en rolig idé:)

Massa kramar från mig!

2009-08-31 @ 16:11:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0