"Idag ser jag snygg ut.."

"... idag mår jag bra,.... dagen blir toppen "
är några av budskapen som står på Malin Eliasson Sahlin´s härliga muggar. Hon har gjort en hel serie som består av skålar, äggkoppar, krukor exempelvis. Månses Design
Jag tror att såna här budskap behövs, man måste tillåta sig att säga det till sig själv lite oftare. Inte bara " .. jag är trött,.... usch vad mycket jag har att göra..." osv.
Börja dagen med en kaffe i just denna mugg!

  

  
Fatet till den här muggen sätter man ovanpå som lock.

Kram och Gonatt
Linda

www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Ann

Porslinet ser fantastiskt ut. Jag skulle vilja se hur skålarna ser ut. Är det "frukostskålar". Är det äggkoppar till vänster? Lite praktikaliteter; tål de maskindisk och micro?



//Ann

2009-02-11 @ 12:41:49
Postat av: Linda

Hej Ann!

Det finns faktiskt både frukostskålar och lite större. Bilden till vänster visar en miniskål men det finns även äggkoppar.

Jag återkommer med praktikaliteterna :)

Kram Linda

2009-02-11 @ 14:25:37
URL: http://nydesigns.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud vilka läckra muggar!

2009-02-11 @ 17:20:01
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0