Vilken räddning för min lathet - Läskudden från Bokia

Vilken räddning!
Är det någon mer än jag som är lat och tycker det är jobbigt att hålla i boken när man läser? :)
Och ligger jag på stranden och läser får jag ligga på något konstigt sätt för att hålla i boken och ligga någorlunda bekvämt, eller så får man offra att bli brun i ansiktet och skymma det. Ett riktigt i-landsproblem...

Men nu så har Bokia i Karlskoga, Spongs Bokhandel, gjort ett smart inköp. Läskudden eller bokkudden, eller vad ska vi kalla den.


En lätt smidig kudde som är formad men en "hylla" att ställa boken i. En platta i plexi som man ställer och anpassar så att boken du läser passar.


  
                            Till stranden, som var mitt största problem :)




                                                      Till soffan eller fåtöljen




                                       Till köket, och då kanske det är kokboken




       Till kontoret, snabbare i fingrarna om man slipper titta ner i knät




Självklart han man tänkt på ännu en sak, på baksidan finns ett fack för tex glasögon, penna eller vad det kan vara.
I mitt fall då kanske värdesaker på stranden, vem tänker på att de kan ligga i kudden :) oj nu vet ju ni.....



Eftersom Ny Design har samarbete med Bokia så kommer ni även att kunna köpa den hos oss. Både i butiken och i webbshopen, 349:-

Idag blir det tyvärr ingen strand, det öser ner. Men en stund i soffan kanske :)

Kram på er
/ Linda
Ny Design

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vilken smart grej! En sån vill jag ha!!!

2009-07-12 @ 22:27:27
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2012-03-19 @ 01:00:57
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0