Grill = sommar!

Finns det nåt godare att äta på sommaren än grillat?
Nej, jag tror inte det. Och det finns ju så mycket man kan grilla och göra varianter på så JA man kan allt grilla varje dag i veckan :)

Tänk grillad lax och färskpotatis, helst små runda, dem smakar allra bäst :)
Annars har vi alla typer av kött, majskolvar, sommarlökar, alla färgsprakande grönsaker och grillade bakpotaisar i två delar fick jag igår på en grillbuffé. Mumsigt!
Kika på www.arla.se där finns många många goda recept. Man kan faktiskt göra sin egen kokbok genom att välja vilka man gillar. Roligt tips, då får du den kokbok som passar dig och din matlagning :)

Jag vill tipsa er om Genses nya serie - Casual
Jättebra priser på bestick utav den bästa kvalitéten.



Dessa kostar 399kr och då är det 12delar i en förpackning, dvs 6st par.
Roligt att kunna byta ut inför grillsäsongen utan att det kostar för mycket. Och det är ju en perfekt present till dem som ska sätta bo nu efter studenttider och allt. Snygga som vardagsbestick, inte bara till grillningen.

Hmm nu måste jag allt tända grillen ikväll :)

Kram
Linda
Ny Design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0