Myskänsla till tusen, min Ernst-hörna i butiken

Nu är min pergola klar och den blev toppenfin i butiken :)
Precis som jag tänkt mig!



Här kan man sparka av sig skorna, känna stenarna under fötterna, dricka ett glas lemonad och bara NJUTA. Komma ifrån jobbet en stund på lunchen kanske och bläddra i en inredningstning.

Nu har jag inte så mycket växter att låta klättra i nätet men de är under "uppväxning".
Istället i nätet kan ni skymta lappar, det är citat från Ernst Kirchsteiger.
- Här sitter jag och känner in rummet
- Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det då bli? Jo, bara bra.
- Har det hänt någon gång att du nästan blivit förälskad i en sten?
- Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst
- Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen
- Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck!

Trevlig helg!

Kram Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Petra

tusan vad snyggt linda! ser verkligen så himla mysigt och inbjudande ut som det bara kan :)

2009-05-04 @ 16:14:44
Postat av: Charlotta

Lika fint på bild.. Vilken känsla man fick när man gick in i butiken i helgen, fågelkvitter och sol.

Det kändes som man skulle besöka Ernst i sommartorpet :)

jag kommer in någon mer dag och fortsätter inspireras.

Ha det så bra!

2009-05-04 @ 22:11:20
Postat av: Annika

Så fint det blev! Gav hela butiken ett lyft!

2009-05-07 @ 23:26:50
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0