Ny mönstersaga från Sara Berner

Jag satt och läste inredningstidningar på nätet, och en utav dem är Elle Interior.
Blev jätteglad när jag öppnade och såg denna artkel, ett av de nya tygerna i Ny Designs webbshop :)

 


Ny mönstersaga från designern Sara Berner. Urds brunn heter mönstret och enligt en gammal nordisk mytologi är brunnen den heliga källa som håller världsträdet Yggdrasil vid liv och på tyget syns även de två svanar som bor däri.

Pris 150:-/meter

Finns även som panelgardiner, 320:- för en förpackning om 2st

Läs hela artikeln här...
Elle Interiör

Kram
Linda
www.nydesign.se

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

jättefina!! gillar du att sy?

2010-01-19 @ 18:14:46
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Linda, Ny Design

Hej!

Jo jag kan tycka det är kul att sy men jag är ännu inte så jätteduktig. Men sy gardinerna hemma gör jag iaf :)

Men då är jag mer för att sticka. Titta på mitt senaste inlägg från mässan ja var på i helgen med tema creaaative flow. man blir jätteinspirerad :)

2010-01-26 @ 09:32:52
URL: http://nydesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0